Paznokcie zrogowaciałe i rekonstrukcja paznokcia

PAZNOKCIE ZROGOWACIAŁE

Nadmierny przerost płytki paznokciowej to choroba dziedziczona lub nabyta. Zbyt ciasne buty, choroby niedokrwienne, cukrzyca lub doznanie silnego urazu moga powodować, że paznokcie stają się grube, zmieniają kolor na żółty lub w skrajnych przypadkach na brązowy. Czasem też wykrzywiają sie i przypominają szpony, stąd nazwa dolegliwości - "szponowatość".
U podologa bezpiecznie można skorygować długość i grubość takiego paznokacia, ale niestety nie ma leku na tę przypadłośc i pozostaje jedynie regularne odwiedzanie gabinetu podologicznego.

Przed zabiegiem:
Paznokcie zrogowaciałe przed zabiegiem  podolog zrogowaciałe paznokcie przed
Po zabiegu:
Paznokcie zrogowaciałe po zabiegu
podolog zrogowaciałe paznokcie po

REKONSTRUKCJA PAZNOKCIA

Wykonujemy protetykę paznokcia w przypadku odklejenia się paznokcia od łożyska ( onycholiza). W naszym gabinecie podologicznym istnieje również możliwość zrekonstruowania paznokcia zniszczonego przez atakujący go grzyb, jednak taki zabieg wymaga współpracy podologa z lekarzem dermatologiem , gdyż jest to terapia wspierająca leczenie farmakologiczne, która przyspiesza odrost zdrowej, nie zmienionej chorobowo płytki paznokciowej.
Do rekonstrukcji paznokcia stosujemy specjalny specjalny żel światłoutwardzalny z dodatkiem środka przeciwgrzybiczego.

Przed zabiegiem:
Przed zabiegiem rekonstrukcji paznokcia  podolog rekonstrukcja paznokci
Po zabiegu:
Po zabiegu rekonstrukcji paznokcia